wtorek, 2 czerwca 2015

2

Kawiarka po raz kolejny, niespodziewanie mi się zepsuła. Już chyba nie mam ochoty szukać nowej. Nie kupuje najtańszych urządzeń typu no - name, tylko sprawdzone i polecane włoskie produkty. Nie należą one do najtańszych, myślę że używam je jak należy, więc nie wiem w czym problem. Dlaczego po pół roku, coś wysiada i muszę kupować kolejną?


Jakiś czas temu zastanawiałam się nad nabyciem ekspresu do kawy, ale wiem że to jednak większy wydatek niż te 200 złotych. Z drugiej strony, jakby pozbierać ceny tych wszystkich kawiarek, które przemknęły przez moją kuchnie, pewnie byłby z tego niezły ekspres ;) Jedynie co mnie kusi to ta efektowna kawa trójwarstwowa, którą robi się z kapsułek oraz duży wybór najrozmaitszych smaków i aromatów czarnego napoju :) Pomyślimy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz